Ska ut och halka lite….
Jag kollade på mamma och vi sa nästan samtidigt:
”Nej vi tar det senare det kommer nog ta ett tag innan vi är där”
Med ett tag menade vi kanske 6 månader, var nog ingen som visste hur lite jag kört bil som trodde att jag skulle åka dit i dag tre månader senare. När jag bokat min första körlektion gick jag hem och övningskörde lite på speedwaybanans parkering, de är ju en fördel om jag i alla fall kan starta bilen när jag kommer på min första körlektion. Jag fick kärringstopp varannan minut, och pappa skrek och drog i handbromsen för att rädda oss från träd som kom farligt nära. Två månader senare körde jag i centrala Karlstad, på motorväg, i rondeller och fickparkerar.
Men jag har ingen press på mig själv. Klarar jag det i februari är jag inte besviken, huvudsaken är att jag klarar det. Har jag kunnat vänta i 8 år så kan jag vänta i några månader till.
Vi ska åka till Säffle och hälsa på Nadia.
Vi ska ragga runt i Hagfors med Matilda och Tindra.
Vi ska åka till Motala och hälsa på Elina och Robin och våldgästa Saga.
Vi ska åka till Karlskoga och hoppa på Zandra när hon sover;)


Lämna ett svar