Jag är lite kär…
Jag är lite kär i småländska.Kanske är det att jag förknippar det med just Dregen men även när det inte är han jag hör så gillar jag dialekten. En gång i tiden telefondejtade jag en kille i småland. Första gången han ringde skrek jag ”Du låter ju som Dregen.”
Men jag kan säga att det lär bli farligare i Nässjö med småländskan;)
![]() |
| Tror Baby gillar Dregens röst lika mycket som mig;) |


Lämna ett svar