Mot Karlstad

I natt har jag sovit med en kelgris i sĂ€ngen igen 😛 Nu sitter jag pĂ„ bussen mot Karlstad. Är trött och skulle vara skönt att fĂ„ sova den sista biten.

]]>

LĂ€mna ett svar