Packat och klart, nästan….
Vi tog en tur på stan så jag kunde köpa smink så jag är snygg i Gotland.
Nästan allt är packat nu med lite våld kanske jag får ner det sista också, det återstår att se först måste jag bara packa ur mig själv:P
Nu ska vi ge oss ut på stan igen för att få lite mat i magen och fira vår två års dag lite i efterskott.




Lämna ett svar