Trött och hängig

Känner mig trött och hängig i dag

I dag har jag jobbat på Elidialog sen åkte jag hem och körde ett skypemöte med en samarbetspartner. Ni kommer läsa mer om det i morgon för jag har tidsinställt ett inlägg om deras produkt. Hoppas att ni gillar den lika mycket som mig.

Annars har jag inte gjort så mycket i dag. Känner mig inte alls särskilt pigg är trött och hängig, fast jag sov bra i natt. Så ligger här i soffan och ser på tv och dricker varm choklad.

Känner mig trött och hängig i dag

5 kommentarer

  1. Amanda Sääv

    SV; Tackar! ? Ja gott med fika ibland.

  2. Keilzu

    Vad gott det där såg ut, mysigt! 🙂

  3. Emelie Andersson

    Hoppas att morgondagen blir bättre och att du inte känner dig så trött och hängig! 🙂

  4. Carro

    Så gott med varm choklad och ha en härlig fredag 🙂

  5. Sara

    gott med varm choklad 🙂

Lämna ett svar