Trött och hängig
Känner mig trött och hängig i dag
I dag har jag jobbat på Elidialog sen åkte jag hem och körde ett skypemöte med en samarbetspartner. Ni kommer läsa mer om det i morgon för jag har tidsinställt ett inlägg om deras produkt. Hoppas att ni gillar den lika mycket som mig.
Annars har jag inte gjort så mycket i dag. Känner mig inte alls särskilt pigg är trött och hängig, fast jag sov bra i natt. Så ligger här i soffan och ser på tv och dricker varm choklad.

Amanda Sääv
SV; Tackar! ? Ja gott med fika ibland.
Keilzu
Vad gott det där såg ut, mysigt! 🙂
Emelie Andersson
Hoppas att morgondagen blir bättre och att du inte känner dig så trött och hängig! 🙂
Carro
Så gott med varm choklad och ha en härlig fredag 🙂
Sara
gott med varm choklad 🙂