Skulle ju bara vila lite…
Kroppen värker och jag vill bara sova.
Tröstäter cheeze ballz och önskar att jag låg på en strand i Thailand. Om två timmar ska jag på möte med Hjärnkoll men vet inte hur jag ska ta mig dit.
Vill inte cykla i mörker med gips nu när det börjar bli halkigt ute, så alternativ nummer två är i stället att gå 1 km med gips i mörkret. Har jag tur kanske någon har bil och kan köra hem mig sen annars får jag väll ställa mig och lifta eller nått:P

Lämna ett svar