Home sweet home

Nu är vi hemma igen och i min brevlåda hittade jag en kallelse till Ortopeden. Tack Tommy Vingren på Reumatologen i Karlstad, du är bäst!
12 dagar kan jag kanske över leva, jag börjar se ljuset i tunneln.




]]>

Lämna ett svar